BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Saturday, August 13, 2011

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera


tadi, waktu aku blogwalking, kat blog nie, aku da terjumpa satu video yang sangat menyayat hati.. serius aku rasa sapa yang tengok video nie mestey nangis.. mestey akan timbul rasa keinsafan dalam hati.. wardina dalam nie bercerita pasal perubahan yang dia alami..


ayat dia yang paling aku suka adalah macam yang ada kat tajuk tuu laa.. korang tengok la sampai habis tau.. semuga kita sama sama mendapat keberkatan daripadanya.. insyaALLAH



Thanks 4 reading this entry..! :)

3 Comments:

  1. nik rosmawati said...
    suka wardina sgt2.banyak yg kita boleh belajar dr dia kan :)
    AISHA INANI said...
    wardina nih asal dia baiasa jaa. tp end up?

    tp dia sgt hebat la aku rasa. and aku suka gak la dia. hehe
    adan said...
    video tak ley tgk ar.. internet slow..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...