BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Monday, August 15, 2011

FRUST

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera


*ini entry emosi*


aku baru lepas tengok result tahun 2 semester 3.. ya, semester 3.. arie tuu aku da amik satu subjek nie.. aku ulang gred.. sesaja ja nak repair gred, mana la nak tau, gred aku boleh bertambah baek.. tapi, seribu penyesalan.. mungkin aku patot belajar bersyukur dengan apa yang aku ada, dan teruskan hidup.. result yang aku dapat untuk subjek tuu, sama dengan result sebelum nie.. ya ALLAH, terasa ruginya! beratus ratus wang aku da habiskan untuk ulang subjek tuu.. tak terkira penat lelah aku jugak untuk mengulang subjek tuu..


astaghfirullah.. cukupla ngan dosa yang aku bwat nie.. SYA, sila belajar untuk bersyukur!


p/s : pfffffffffffffffffft..! *zip mulut*

Thanks 4 reading this entry..! :)

8 Comments:

  1. meaw said...
    bersabar ye ,mungkin ada hikmah disebalik kejadian tu kan...
    roq said...
    huhu...emo betul ni......chill ye....

    singgah2 la sini hilangkan stress..huhu :)
    scha al ahmad said...
    @meaw : yup! haros yakin yg stiap yg blaku mestey da hikmah kn? :)

    @roq : yeah.. blog yg pnoh ngan krtun2 yg kelakar.. :)

    thx!
    A.I said...
    saba wey......
    hari ni oengajaran utk hr mendatang.


    tadi aku buat murtabak maggi! HAHA
    scha al ahmad said...
    @A.I: murtabak maggi? waaaah, awesome!
    nak sket? :p
    ♛ Azie Azra ♛ said...
    azie rasa ok je ulang. usaha kan. dah result dpt sama nak buat cmne. usaha selagi boleh. jgn menyesal
    JebatRia said...
    Tak salah mencuba..asalkan kita puas ati setelah mencuba..gagal atau berjaya belakang cerita..

    Anyway...salam perkenalan dari JebatRia
    Dawia.Honeyputri said...
    sabar tau.. setiap yg berlaku hanya Allah yang tahu..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...