BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Sunday, August 14, 2011

MURTABAK MAGGI

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera


lepas puding roti kukus dan simplicious pizza, aku bwat murtabak maggi pulak.. heeeeeeeeee...tak banyak benda yang aku nak berceloteh untuk bwat masakan nie.. cumanya, aku banyak la bising kat mama.. sebab aku sendiri tak pasti rupa murtabak maggi nie sebelum masak.. :D
BAHAN BAHAN
2 paket maggi kari
4 biji telur
garam
bawang putih
bawang besar
perencah maggi
cara nak masak nie mudah jah.. maggi tuu mula mula celur dan tapis siap siap, pastu pukul telur dengan garam, bawang putih, bawang besar, perencah maggi dan garam.. pastuu gaul adunan ngan maggi yang da celur tadi, dan goreng macam telur dadar.. SIAP! :)


ok, gambar aku tak cantek..
ini basic je nih.. kalau korang nak sedap lagi, boleh tambah macam macam.. hotdog, daging, ayam.. aku waktu tuu da agak lambat nak masa.. tak terfikir langsung nak masokkan hotdog.. abiz la kurang sedap murtabak maggi aku.. -.-'

Thanks 4 reading this entry..! :)

7 Comments:

  1. AISHA INANI said...
    wow! another recipe.
    yang nih mesti kena try jap gik.
    aku dah tak boleh puasa nih selera makan lari... fuhh
    nanad said...
    whoahh..nak try lah >.<
    scha al ahmad said...
    @aisha and @nanad : hahaha.. sila2.. bwat sedap2, bleh pas kat sini.. ;)
    H Y D E said...
    wah. kelihatan power ^^
    scha al ahmad said...
    @hyde : gmbr xpower..
    HAHAHA
    Asma Ahmad said...
    hoi... bljaq la msk lauk!!
    scha al ahmad said...
    @adik: diam! HAHAHA

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...