BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Saturday, August 25, 2012

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

as I mentioned before, aku rasa agak tak sedap atie untuk juin herbalife.. makanya, aku decide untuk bwat solat istikharah.. 

after 3malam aku bwat istikharah, aku akhirnya bwat keputusan untuk bwat herbalife nie.. 


insyaALLAH aku bwat herbalife kerana aku mahukan kesihatan yang baek.. kalau kesihatan kita baek, semuanya akan jadik mudah untuk kita.. termasukla beribadat.. betul tak? kedua, aku tetapkan niat aku juin herbalife nie sebab aku nak mudahkan segala2nya untuk mama dan abah.. aku nak bagi mama dan abah kesihatan yang baek jugak! aku nak bagi dwet kat mama dan abah.. aku bwat semua nie untuk dapatkan keredhaan ALLAH.. insyaALLAH 

kerana aku baru juin je herbalife nie, aku decide untuk bagi 10% discount sampai 25oktober kat orang2 yang nak consume herbalife dan mahukan aku jadik coach! heeee.. jom jadik sihat dengan aku!



Thanks 4 reading this entry..! :)

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...