BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Thursday, August 16, 2012

balik raya awal?

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

lagi beberapa arie je nie da nak raya haaa.. kat MPOB pown da lengang je.. suma orang pakat amik cuti awal untuk balik kampung.. yela, banyak sket masa nak spend dengan family kan?? aku?? masih di sini, setia dengan MPOB.. -.-'

pagi tadi, housemate aku, si ain da mula bersalam salaman ucap raya bagai.. kitorang pergi keja, dia da nak balik umah da.. untunglaaaa malam nie boleh makan sedap2 dengan family kan?? budak2 kelantan unimap kat MPOB nie, semalam lagik da takde da kat sini.. da cuti awal2, almaklumla kelantan kan jaoh?

aku? aku penang, pown jaoh jugak.. tapi, macam serba salah nak mintak cuti lagik.. almaklumla, bulan tujuh aritu aku da mintak banyak cuti untuk majlis pentauliahan palapes aku tuu.. da la cutinya kena ganti.. kalau aku mintak cuti lebih2 nie, silap2 aribulan, bertambah2 lagik hari aku kena ganti l.i.. 

makanya, arini aku da takde semangat nak bwat keja.. tambah2 pulak, fibre yang aku nak, tak dapat2.. bukan maen susah lagik nak sieve the smallest size of the fibre.. aku pown wonder kenapa.. da masalah kew ngan fibre nie? sebab sebelum nie, takde plak susa sangat si fatheyah sieve fibre.. grrrrrrr

aku mulanya plan nak numpang sorang clasmate aku nie, amer.. dia pown l.i kat area kajang nie.. katanya, nak balik umah dengan kakak dia, naek kereta.. burn pown burn la tiket bus aku tuuu.. hewhewhew.. tapi, last2 kereta kakak dia tuu penoh pulak.. (T.T) padan la dengan muka aku sebab bwat decision lambat sangat..

kalau esok ponteng or bertambah2 tak semangat nak bwat keja, buhsan gilak laaa aku.. tiket bus tuu pkoi 11pm kowt! uwaaaaaaaaaa~~~



Thanks 4 reading this entry..! :)

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...