BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Saturday, August 25, 2012

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

normally, bila orang bercakap pasai herbalife, orang akan terbayang pasai kuruskan badan or gemukkan badan.. betul tuu.. tapi, harus dengatkan, herbalife nie bukannya ubat kurus or ubat gemuk, tapi adalah makanan nutrisi! herbalife hanya bermain dengan kalori di samping beri kita kesihatan maksimum kerana nutrisinya.. 

bila kita makan secara biasa, kita jarang nak amik kisah pasai kalori dan nutrisi yang ada dalam makanan kita.. betul tak? cepat angguk! :P

mungkin pada kita, makanan yang sihat adalah cukupla kalau makanan tuu ada nasi, sayur dan ayam goreng.. tapi, pernah tak kita kisah untuk kira kalori yang kita makan tuu? kalau herbalife, sekurang2nya, kita memang da tau da berapa kalori yang kita makan, so kat situ pown kita da dapat kawal pemakanan kita yang sebenarnya.. :)

3 jenis supplement utama yang ada dalam herbalife nie adalah : 

Formula 1

Formula 1 nie kiranya yang paling basic laaa.. kalau nak makan herbalife, formula 1 adalah yang wajib kita amik.. 

Formula 3

formula 3 nie pulak adalah serbuk protein soya dan whey.. main function F3 adalah untuk shape up badan.. so, normally, orang yang berbadan besar akan perlukan F3 nie.. tapi F3 nie tak diambil pown boleh..

teamix

next is teamix, campuran teh herba, untuk mempercepatkan pengeluaran bahan buangan badan.. kalau macam orang yang ada masalah kesihatan, toksik banyak dalam badan, memang sesuai sangat la minum teamix nie..  lagi banyak kita minum teamix nie, makin kerap kita pi toilet, maka makin cepatlah kita kurus! :)


Thanks 4 reading this entry..! :)

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...