BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Tuesday, August 14, 2012

HERBALIFE

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

haaaaaaaa... post title kali nie aku kasi CAPS LOCK sket.. hewhewhew
herbalife ada di 83 buah negara!

korang penah dengar tak pasai herbalife? aku rasa mostly penah kan? and bila korang dengar je pasai herbalife nie, mestey korang fikir pasai ubat kurus badan kan?

NO.. NO.. NO.. NO.. NO..

herbalife sebenarnya adalah makanan nutrisi untuk badan kita.. dunia makin canggih, makanan pown makin sedap2, malangnya makin tak sihat jugak! bila makanan yang kita makan tak sihat, maka mulala badan pown meragam macam2.. obesiti, resdung, migrain, gastrik, sakit tulang belakang, blablablabla.. yela, minyak tak elok, macamana kereta nak laju elok je kan?

macamana aku tiba2 nak bwat entry pasai herbalife nie? ok, sebenarnya cerita dy camni...


waktu praktikal nie, aku adalah seorang housemate yang memang consume herbalife untuk kurus.. dy terserempak ngan sorang akak nie, sekaligus jadik couch dy untuk kuruskan badan.. selalu jugak dy ajak temankan dy pergi dengar macam2 ceramah herbalife nie.. aku memang tak berminat langsung.. sebab? aku rasa aku takde la gemuk mana untuk makan herbalife.. kalau aku senaman lebih, kurus la aku.. itu pikir aku waktu tuu..

last2 arie tuu takde orang boleh temankan si housemate nie, aku pown temankan laaa.. alih2 aku pown macam berkenan bila dengar2 testimoni orang2 yang da consume herbalife nie sebab most of their health problems have been improved! mostly resdung, migrain, gastrik.. nie yang aku nak dengar sangat2.. da lama aku carik something untuk ubati resdung.. terseksa kowt weyh!

lepas aku g dengar ceramah tuu, HOM orang panggil, aku p plak kat STS (Success Training Seminar).. atie makin2 terpaut bila tengok rata2 orang kat situ berusia bawah 30 tahun, and 24 years old the most! dan most of them cantik2 dan sangat energetic.. selain daripada consume herbalife, dorang jugak jana pendapatan.. bayangkan student yang bwat part time herbalife boleh dapat sehingga RM10,500

herbalife nie sangat2 laaa berbeza daripada ubat2 kurus (if you wanna call it like this) yang laen.. why? because, selaen menjual herbalife nie, distributor herbalife adalah coach anda! so, dorang akan pantau setiap perkembangan korang.. tapi, klu korang pown bantai makan je, tak jadik jugak la kaaan?

paling menarik adalah bila tanpa keluarkan apa2 dwet, kita boleh melancong ke luar negara.. bayangkanlah! semuanya ditanggung oleh herbalife la yang pasti.. sebagai ganjaran kerja kuat para distributors herbalife nie.. 

selaen badan, muka cantek, energy yang wow, dwet masyok, kita boleh tengok suma orang cantek dan energetic jgk.. menarik kan? :)


Thanks 4 reading this entry..! :)

3 Comments:

  1. mrs eyza said...
    HERBALIFE nie ada org kata makan dalam lama2..huhu betul ker?
    scha cha said...
    makan dalam lama2?
    cmna tuu mksdny?
    company herbalife nie da bertahan selama 35tahun...
    tp, bwat masa nie, xde testimoni yg xbaek g..
    semakin ramai yg mkn herbalife..
    mgkn xbetul kowt apa yg misz_eyza dgr tuu.. :)
    Anonymous said...
    ouhh . tengah ambil la ..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...