BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Wednesday, July 13, 2011

MAKAN DURIAN HOOOI

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera


nak bwat short entry jah nie..


aku sebenaqnya baru balik dari keluar ngan membe membe aku, wana, zati and syeril.. walau tak de dwet, tapi boleh jugak kami berjalan.. HAHAHA


mulanya temankan syeril untuk bwat lesen L dia yang baru.. katanya hilang.. tapi, urusan tuu kejap je pown.. pastuu berjalan jalan ja la.. tak de hala tuju.. almaklumla, dwet pown tak de... HAHAHA


actually, antara motif utama aku ngan zati, kami nak carik durian.. waktu p uthm arie tuu.. banyak la nak mati orang jual durian tepi jalan.. memang da terngiur abis da.. tapi, tuan firdaus tak makan durian, dan tak boleh nak tahan baunya.. takkan kami nak beli pulak kan? sob sob sob..

akhirnya arie nie tercapai jugak hajat aku yang da aku simpan sejak sebelum FINAL lagik.. lama tuu weyh.. lama gila!

kami beli tiga bijik jah, ngan total rm10.. syeril tak mo beli banyak banyak sebab takot badan panas.. aku cakap la kat depa, 'bwat masa nie, aku tak penah rasa panas gi lepas makan durian..'
so, memang patotla aku nie suka makan durian sampai tak engat durian..

TAPI! tiba tiba arie nie pas makan durian, badan aku rasa panas pulak.. aisehman.. adakah kerana aku bercakap besaq? tak la, aku cuma bercerita jah.. : (

orang cakap, kalau nak elak badan panas pas makan durian, minum air putih ngan kulit durian tuh.. aku tak penah bwat pulak.. HAHAHA

tapi, zati cakap orang orang kat umah dia bwat macam tuu ntok hilang bau durian.. hmmmm... penah dengaq tak?
sedap weyh!
ok la, aku suda penat.. tapi, kan, MAMA, AKAK NAK DURIAN LAGIK!
HAHA tak puas lagik kowt makan!
saya suka makan durian!
p/s : aku nak tengok harry potter.. tapi tak de orang nak teman.. : (

Thanks 4 reading this entry..! :)

4 Comments:

  1. ILA HonEyBuNNy said...
    nyum3...

    baru sudah makan durian..tapi sikit ja...hehe
    scha al ahmad said...
    hahaha...
    yup2.. makan sket jah..
    nak mkn banyak banyak banyak..
    TAMAK!
    Yana said...
    wah wah wah.. durian!! petua, kalau nak makan durian bebanyak pastu nak bagi badan tak panas.. minum air putih campur ngn garam sikit.


    amboi3.. dia gosip dgn adik tyha kat blog ye..... tak ajak!!!!! :)
    Asma Ahmad said...
    lsen hg pa cita??

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...