BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Sunday, July 17, 2011

ESOK ADA TBC

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera


tadi, lam 2am si syeb kol.. aku memang da sedia maklum da yang dia akan kol, sebab da janji nak basuh ayam untuk bbq sok.. basuh ayam? ye basuh ayam.. aku tau aku kurang pakar lam masak masak nie.. tapi, tuu la yang aku bwat tadi.. -.-'


sebenaqnya, sok aku da teambuilding camp untuk pesta konvokesyen ke 47 utm.. dan aku adalah ajk.. maka jadikla aku seorang yang lebih busy berbanding hari hari yang sebelumnya.. tengok la jam, sampai sekarang pown tak reti reti nak tido lagi kan?


aku bukan apa.. lepas da bangun tido tadi, cam susa pulak nak pejam mata nie.. pas da basuh ayam tadi, aku terus berteleku depan komputer kat bilik mpm nie.. aena+giant bertungkus lumus perap ayam.. HAHAHA sekali sekala jadik pemalas apa salahnya kan?


sok aku akan gerak dari utm lam 7am.. lam bus tuu, lebih kurang cam aku jah yang tau jalan nak ke destinasi.. masalahnya, aku bukan spesis yang hafal jalan.. -.-' maka, aku harap pak cik bus tuu nanti tak banyak tanya pasal bus..


ok la, aku da nak balik bilik da.. nanti aku stori stori sket pasai tbc nie.. doakan aku jadik fasi yang bagos sok! *bagos lam buli orang*HAHA


jum layan pic2 tbc aku yang dulu.. tapi, yang nie aku jadik peserta.. :)
















Thanks 4 reading this entry..! :)

2 Comments:

  1. apik pehe said...
    huhu...last skali apik tengok sedap jer
    scha al ahmad said...
    hahaha...
    mmg sgt sdp apik..
    tp, sya cm xlalu mkn jah mlm tuu..
    sonok pgg dslr 4 d 1st tym..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...