BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Thursday, July 7, 2011

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

skunk nie aku tengah gundah gulana..
da sorang makhluk ALLAH nie bhutang ngan aku..
da berkali kali aku mintak dia bayaq..
pada awalnya, aku mintak dia bayaq bila dapat dwet..
tapi, bila dia da dapat dwet pown dia xbayaq jugak..
tindakan drastik dia, dia tak respon langsung bila aku mesej dia..
takkan aku nak kol dia plak?
cam tak sampai hati..
cam aku mendesak dia..
mai sini klu xmo bayaq hutang..
masalahnya, da nak masok 4 sem dia tak bayaq jugak hak aku..
ye ye aku tau dia bukan berhutang dengan niat..
tapi, dia da bersetuju yang kami akan keluarkan dwet untuk program tuu sama sama..
tapi aku dahulukan dwet aku sebab nak mudahkan perjalanan kerja waktu tuu..
tapi, tuu pown dkira hutang kan?

owh, awak..
tolong la bayaq hutang saya dengan kadar segera..
paling tak pown, balas la mesej saya tuu..
susa kew nak balas mesej saya?

kawan kawan yang dikasihi..
apa eh aku nak bwat kat orang macam nie?
nak halalkan je kew hutang dia ngan aku?
amount yang agak besar ooo..
tambah tambah aku tengah kekurangan nie..
p/s : terasa diri macam peminta sedekah bila orang yang berhutang tak respon kita mintak hutang..

Thanks 4 reading this entry..! :)

5 Comments:

  1. cik aena ^_^ said...
    jdkan pngajaran.jgn bgi dh owg cm2 brhutang !hee~
    ke nl aku jd 'along' mntak utg? haha~
    scha al ahmad said...
    hahaha..
    bleh jugak!
    josrevalution said...
    alah orang mcm nie mesti jenis yg kwn mkn kwn..ko call aje dia nie..terus terang aje.kalo x.alamatnya ko yg susah..sampai bla pon dia x akan byaq punya..hehe.. cara blok kandungan porno daripada kanak-kanak bila menggunakan google
    scha al ahmad said...
    wuuuhuu..
    akan dikuatkn atie dulu sblom kol dy nie..
    :'(
    Asma Ahmad said...
    da bnyk mntk la jgk...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...