BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Wednesday, July 6, 2011

BUAH TANGAN UNTUK FAMILY

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

aktiviti utama aku minggu ini adalah mendonlod dan menonton muvi.. aigoo~~~
agak banyak la muvi yang aku donlod..
kadang kadang tuu bila da jarang balik umah, mestey la kita nak bawak balik buah tangan untuk family kan?
malangnya, untuk beli buah tangan sorang satu memang aku tak mampu la..
nak makan pown bukan maen lama g nak berfikir..
cuma kadang kadang tuu bila kawan kawan lapar nak makan, tak sampai atie plak nak tolak ajakan teman g makan..
so, buah tangan aku untuk family kali nie adalah muvi muvi yang didonlod la..
muahahaha...

arie tuu, aku mesej adik aku..
'adik, hang nak muvi papa tak? ak nak bwat clearance stok lam laptop ak nie..'
sebenaqnya nak tanya, kowt kowt dia nak muvi papa, aku bleh la donlodkan..
'mana la aku tau lam laptop hang da muvi pa..'
aku balas, 'hang cakap la nak muvi pa, klu tak da aku donlod..'
last last dia pown cakap la muvi muvi yang dia nak.. suma kartun!
yang mana tak da tuu aku donlod la.. tapi, rata rata aku da donlod da..
sebab bila aku tengok je senarai muvi, tengok kat kartun kartun suma, mestey aku teringat kat anak anak menakan..
tapi, selalunya, bila aku pasang kartun, bukan budak budak tuu yang tengok, aku je dok pulun tengok..
kalau da orang laen pown, suma yang da nak bleh panggil mak orang..
adam hilmi 
nur aqifah
qalisha, yasmin farzana, ain qistina, dhia batrisya

hilmi lagik, abang adam zulkarnain

adam zulkarnain

kadang kadang aku terpikiaq la jugak kan sket sket..
camna la keadaannya family aku kat umah..
ada gadoh gadoh tak..
ada kutok kutok aku tak..
ada yang sakit sakit tak..
ada yang sakitkan atie mama tak..
ada yang sakitkan atie abah tak..
engat kat ALLAH tak..
walau ak jaoh kat selatan nie, aku sentiasa engat dan doakan family aku..
semuga kami sentiasa dalam lindungan ALLAH..
semuga iman kami padaNYA tak kurang kurang..
mama+abah yang jadik tunggak perjuangan aku.. walaupown kadang kadang aku lalai..
aigoo~~~

family aku, tapi kurang cukup nie.. kak long and the family tak dak time nie
kalau nak bwat countdown nak balik umah nie, memang lambat lagik la..
bwat rugi jah dok bwat countdown..
aku rasa aku jah yang tak balik balik umah dari raya cina arie tuu..
nak bwat camna, aku masih da perjuangan yang belum selesai..
aisehman..
nak tunggu perjuangan selesai, kena tunggu sampai grad laa..
owhooo.. cakap pasai grad, meremang bulu roma aku..
muga muga la aku berjaya menamatkan pengajian pada masa yang tepat dengan jayanya..!
chaiyok chaiyok..!

Thanks 4 reading this entry..! :)
 

3 Comments:

  1. cik aena ^_^ said...
    wt ati ibu bapa gmbira pn dh ckup..:)
    Asma Ahmad said...
    gmbq adam xda...
    scha al ahmad said...
    aena : yup2

    adik : xjmpa gmbq dy.. HAHA

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...