BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Thursday, May 12, 2011

KAWAN KAWAN SUMA DA XDE

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

*ini adalah entry yang ditaip dengan penuh emosi*

Aku baru je lepas anta AENA dan INAS kat sri putri tadi..
Arie nie diorang da balik umah da..
Entah kenapa atie ak rasa sebak sangat sangat..
Air mata cam terhegeh hegeh je nak meleleh..
Apa yang ganggu emosi ak yang sebenaqnya??

Mungkin sebab selama nie ak selalu balik ngan diorang..
Tak penah aku rasa ditinggalkan camnie..
Mungkin sebab perpisahan nie lebih panjang daripada biasa, 4bulan aku takkan jumpa diorang da..
Sob sob sob.. T.T
Mungkin juga diorang adalah kekuatan aku kat UTM nie..
Dengan ketiadaan diorang, tak de la, kekuatan ak..
Semangat ak untuk berjuang terasa seperti da kurang..
Benda yang sama ak rasa bila AENA dan INAS sama sama tak de sebab balik umah waktu abang AENA sakit..
waktu nie kami attend majlis raya PRIM UTM student chapter..
nak anta aena naek bus untuk ke terengganu, untuk koko dia..

Dah la, akim, yang juga adalah antara kekuatan aku kat UTM nie tak de..
Dia da L.I cuti semester nie..
So, dia takkan datang training langsung..
Semester depan pown kami takkan duduk satu bilik lagi..
Tak duduk satu bilik bukanlah beerti yang kami tak serasi..
Malah, kami da alasan sendiri..
tangkap gambaq kat kenduri kahwin kakak syuk, skuad palapes kami..

Tapi, ak tau, walau apa pown yang terjadi ak kena kuat..
MIRA akan da kat sini dengan ak..
Ak tau, dia juga adalah kawan yang baek..
gambar mira yang ak curik dari facebook profile dia..
Perjalanan ak masih jaoh..
Perjuangan ak tak lama lagi akan berakhir..
Doakan ak berjaya!

Thanks 4 reading this entry..! :)
 

2 Comments:

  1. apik pehe said...
    teruskan perjuangan awalaupon kiter tahu amat getir dihadapan..hhuhu
    Asma Ahmad said...
    ceyh... wt emo lbeh.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...