BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Saturday, October 13, 2012

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

time aku tengah berblogwalking, aku terjumpa segmen nie.. saja buhsan2, so aku pown decide nak juin jugak! heeeeeeeee

test
segmen nie dianjurkan oleh tuan tanah kertaswarnamerah.blogspot.com nie untuk carik senarai bloglist.. aku rasa macam aku nie takde dalam senarai bloglist mana2 blog.. tuu yang aku rasa macam nak juin tuu.. almaklumla, baru terhegeh2 nak aktif dalam blogging kan?

segmen nie ada hadiah jugak tau!

Saguhati untuk Top Referrer dan Entry Ringkas Terbaik
Top Referrer = RM5 - 1 Pemenang
Entry Ringkas Terbaik = RM10 - 1 Pemenang
 
untuk juin segmen nie, aku bwat satu entry pasai segmen nie laaa kan.. aku follow dan komen url entry nie kat entry segmen tuu.. kalau nak jadik top referrer, kena la promot segmen nie..
 
korang berminat tak? bwat la jugak apa yang aku bwat nie! 
 
tarikh tutupnya hari isnin nie, memang da tak lama da.. so, bolehla cepat2 juin jugak.. :D
 
Thanks 4 reading this entry..! :)

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...