BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Thursday, October 18, 2012

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

arini aku da mulakan satu lagi langkah dalam herbalife nie.. apa yang aku bwat? aku bwat satu page, di mana aku dapat post semua benda berkenaan herbalife.. 

sebelum aku juin keluarga herbalife nie, aku rasa annoyed gilak bila tengok orang post pasai herbalife kat facebook.. rasa semak sangat home aku.. waktu tuu memang tak amik endah langsung.. baek kew buruk kew herbalife tuu.. yang aku tau, orang yang post kat facebook nie macam fanatik sangat..

bila aku juin keluarga herbalife, barula aku sedar kenapa diorang post pasai herbalife kat facebook.. sebabnya, diorang nak berkongsi pasai herbalife dengan orang ramai.. tapi, hati aku kuat menegah aku post pasai herbalife nie kat facebook..

walau sebaik mana pown niat kita, tak semua orang tau niat kita tuu.. macam2 tafsiran orang bwat, dan aku pown rasa berat sangat nak post kat facebook, tambah2 bila mengenangkan ada manusia spesis aku lagi kat luar sana..

tapi, aku tak boleh tamak.. kebaikan herbalife aku kena kongsi bersama.. aku pown nak rasa apa yg upline aku rasa bila diorang boleh bawak kebaikan pada hidup seseorang.. aku pown nak orang laen sihat.. yang paling penting, aku nak mama ngan abah pown sihat.. so, i have to earn some money, so that I can buy herbalife for them too.. I need to have courage..

makanya, aku pown decide untuk create a page kat facebook.. sememangnya aku tetap post kat facebook pasai herbalife.. tapi, sekurang2nya, hanya orang yang nak tau pasai herbalife je yang akan baca post aku.. aku berharap sangat tindakan aku tak mengannoyedkan sesapa.. 

yang taknak tau pasai herbalife tuu, memang rugi.. semuga atie diorang pown terbuka macam aku.. atau mungkin diorang dapat kawal pemakanan dan kesihatan diorang kan, sebab tuu diorang tak perlukan herbalife.. anda pulak macam mana? anda tak perlukan herbalife jugak kew? :)

p/s : please do like my page on facebook.. https://www.facebook.com/HerbalifeNutrition4u :D

Thanks 4 reading this entry..! :)

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...