BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Monday, September 3, 2012

HERBALIFE arie ketujuh

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

this is a short entry..

genap suda seminggu aku makan herbalife.. wuhuuu.. memang tak dapat nak nafikan, aku banyak maen gila2 waktu consume herbalife nie.. tambah2, aku macam selalu tensen waktu L.I.. aku nie orangnya spesies yang suka makan bila tensen.. so, arie khamis tuu abiz dibantainya nasi putih, tomyam campur dengan telur dadar..

mujurla ada 3arie cuti.. berkat kemalasan aku nak keluar carik makan, aku consume herbalife and kueh raya je.. and guess what? berat aku pada arie ahad, 2 september 2012 adalah 53.1kg! wuhuuuuuuuuuuuu


Thanks 4 reading this entry..! :)

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...