BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Tuesday, July 31, 2012

result ooo result

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

27july aritu, da keluar la result untuk sesi 20102012 semester 2.. aku macam biasak, mesteyla semangat gilak nak tengok result.. bukan sebab aku yakin aku akan dapat dean list tapi sebab aku takot kalau kalau ada subjek yang fail.. mau mati aku.. silap2 kena extend, silap2 JPA aku kena tarik.. nightmare!

alhamdulillah, result aku cukup2 makan untuk semester nie, tapi sebenarnya aku patot dapat lebih baek sebab risikonya tetap ada.. tapi, takdir setiap orang kan da ditetapkan? mungkin usaha aku belum cukup, mungkin ada hikmah di sebalik apa yang terjadi.. yang penting, aku kena terima result yang aku dapat nie dengan hati yang terbuka dan bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan.. usaha harus ditingkatkan!

aku nak selit juga antara sikap manusia bila dapat result nie.. aku rasa semua orang pown mestey penah jmpa kan?


'eh, ko dapat berape? ak dapat trok dowh..'

'aku dapat 3.02'

'owh, ak dapat 3.57'


adakah korang annoyed dengan orang yang macam nie? spesis manusia yang tak reti bersyukur.. bagi aku la kan, kalau kau nak sedih2 dengan result kau, kau tau la dulu result orang yang kau dok mencurah perasaan kau tuu.. kalau kau da sedih, macam mana perasaan dia plak? aiyok!

pada yang da dapat result baek tuu, tahniah aku ucapkan.. pada yang kurang baek pulak, jangan bersedih hati tau.. selagi kita hidup, selagi tu laaa orang tak boleh judge samada kita seorang yang gagal atau berjaya.. hanya kita je yang mampu ubah hidup kita.. peace yaw!


Thanks 4 reading this entry..! :)

3 Comments:

  1. paan kowt said...
    aku dapat 4 flat xbising pun kan..hahah
    scha cha said...
    ceyhhhhh...bising lettew.. :P
    scha cha said...
    This comment has been removed by the author.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...