BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Tuesday, January 3, 2012

SATU PERGI, EMPAT MENANTI!

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

halo halo halo..!

aku baru je balik dari makan nie! tadi ada exam dowh..

camna exam? boleh jawab tak?
erk! benci soklan ini.. naseb takde orang tanya pown.. HAHAHA
berkat aku berbincang pasal topik sebelum masok exam hall, aku telah mengalami kekonfiusan yang maha dahsyat! haaaaaaaa.. padan muka!

 mungkin aku patot ikot nasihat syatika, jangan bincang apa apa da sebelum masok exam hall.. biar otak kumpul energy sebelum all out! takpe takpe.. yang penting paper aku yang nie da lepas da pown.. muga muga la lecturer aku bagi aku A tanpa mark.. YAY!


berlagak update blog macam da takde killer paper esok.. aaaah, biarla aku! hehehe
nak melepaskan rasa kecewa jap sebab soklan yang aku konfiden boleh plak blurrr.. tapi, waktu aku jawab tadi, ada satu soklan nie kan, aku rasa kelakar gila tengok jawapan aku.. erk

ok ok ok.. da semangat nak stadi nie.. :p

okbai

Thanks 4 reading this entry..! :)

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...