BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Friday, December 9, 2011

TANGGUNGJAWAB

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

sejak aku masok UTM nie, aku boleh dikatakan agak bergiat aktif laaaa.. ada la beberapa program yang aku juin dan kadang kadang aku memegang jawatan.. aku pernah jadik setiausaha unit, setiausaha program, pengarah program pown.. so, kadang kadang aku boleh tarik nafas lega dengan pengalaman yang aku ada.. sebab aku tau aku boleh bwat keja..

YOU CAN DO IT ! ! !

bila aku diamanahkan untuk memegang sesuatu amanah tuu, aku akan rasa aku bertanggungjawab penuh terhadap sesuatu tuu.. seolah olah kalau aku tak bwat keja, suma keja orang tak jalan.. harus la rasa camtuu kan, baru laaa aku mampu bwat keja dengan baek..

tapi, tak suma orang bwat keja cam kita bwat.. sesetengahnya teringin nak memegang jawatan.. sesetengahnya teringin rasa arahannya diterima dan diikuti.. tapi, kejanya takde la seperti yang kita harapkan..

bila penah bekerja dalam satu organisasi yang lebih besar dengan orang orang yang lebih berpengalaman, kita akan banyak belajar.. lepas tuu, klu kita bekerja pulak dalam satu organisasi yang sebaliknya, kita akan mula rasa tak selesa.. tambah tambah pulak, kalau kita hanyala seperti melukut di tepi gantang.. nak tegur, orang kata kita besar kepala, gila kuasa.. bwat bodo, orang kata kita taknak bwat keja laen, penting diri sendiri.. ditambah pulak kalau kita perempuan.. erk

da tu, nak bwat apa? diam saja la..

zip mulut, jangan cakap apa apa..

itula apa yang aku rasa.. maaf, aku da takde semangat..

okbai!

Thanks 4 reading this entry..! :)

1 Comment:

  1. cik aena ^_^ said...
    bia je dgn dya..kata pa bkn dgr..huahahah!~

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...