BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
t;

Friday, July 8, 2011

MAEN MAEN DENGAN NUMBER

Assalamualaikum wrt. wbt. dan Salam Sejahtera

tadi, aku berblogwalking kat blog member aku sorang nie.. dia da la maen maen ngan birth date dia.. alaaaa.. macam yang rahsia tarikh lahir tuu.. HAHA
aku memang suka bwat benda benda nie.. ntah, rasa cam KONONNYA da kenal diri snirik! HAHA
so, aku nak cerita la siket result yang aku dapat ngan birth date aku.. heeee
you were born on FRIDAY
under the astrological sign LEO
your Life path number is 3
wuhoooo.. aku lahir arie Jumaat rupanya.. tidak la pernah aku mengetahuinya.. sebelum aku penah search jugak.. tapi aku selalu confius samada arie isnin o jumaat.. skunk da condifent da! HAHA

okeih.. nie huraian YANG AKU PAHAM pasai life path num 3.. kalau aku salah, maaf la noh.. aku tak terer english sangat.. teeeheee..

klu menurut life path 3 yang aku baca kat web nie, dia cakap aku nie sorang yang berkebolehan dalam berkomunikasi.. selalunya kejayaan yang aku dapat mungkin daripada kemanisan aku berkata-kata.. ceys! ini sangat tidak benar! aku jugak adalah pendengar yang baek dan sentiasa bwat orang tenang.. ehem ehem ehem.. *betulkan kolar baju*
camnie eh mulut manis?

then, im not good in managing money.. bila dwet ada, aku akan spend, bila tak dak, aku tak spend.. ahha..! nie betoi la sangat sangat sangat.. memang aku macam nie pown!

aku nie sorang yang berjiwa sensitip sebenaqnya! bila aku kecik hati or kecewa, aku akan mudah marah marah dan amik masa yang agak lama untuk pulih.. tapi, aku pasti akan dapat bangun semula sebab aku boleh akui kewujudan masalah tuu dan aku takkan biaq masalah tuu menghantui aku selama-lamanya.. malah, aku akan lebih berjaya lepas aku bangun tuu.. *agak agak aku da bangun kew belum eh?* disebabkan aku nie sensitif, aku jadik sensitif dengan perasaan orang..

klu lam bercinta, aku nie sorang yang setia dan BERSEMANGAT! hahaha.. bersemangat pa aku tak tau la kan.. tapi, papa yang berkaitan cinta yang tak baek nie mudah menghantui aku dan akan bagi kesan yang mendalam dan lama.. kira cam klu pakwe aku curang, sangat sangat sangat susa la aku nak terima dia balik..
owwhooooo... this is not gud!

katanya, aku tak de la sentiasa lam keadaan baek.. aku paling tak boleh idop dengan manusia yang memandang rendah kat aku, sebab dia akan bwat aku jadik rendah semangat.. tapi, kalau aku bersemangat, dan aku mampu untuk menumpukan segala bakat dan minat aku, aku mampu pergi jaoh..
semangat mestey ada BROOOO..!

lam kesusahan yang aku alami, aku masih boleh bergembira.. tapi, aku adalah sorang yang moody..
jap sedih.. jap suka.. jap gila.. MOODY  HAHA
Life Path Compatibility :
You are most compatible with those with the path number 3, 6, 9
You should get along well with those with the path number 1, 2, 5, 11
You are least compatible with those with path number 4, 7, 8, 22
 ini aku tak tau mau komen pa.. sapa yang berkenaan? ehem ehem ehem..

The Hijra (Islamic Calendar) date of your birth is Friday, 1 Muharram 1410(1410-1-1)
haaaaaaaaaaa... ini aku suka! cyes! tak sangka sungguh aku lahir lam bulan muharram.. sangat sangat sangat la aku suka! bulan pertama lam kalendar Islam.. hehehe.. hari pertama plak tuu! wuuuhoooo..!

ampa suma nak try jugak? klik la sini ..

Thanks 4 reading this entry..! :)

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...